FeÄnor blogja

nini, ez itt egy tündérdomb?! és csak az enyém? hát nem csodálatos?! remekül fogom itt érezni magam :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Meez 3D avatar avatars games

Utolsó kommentek

  • Klark-Andy (törölt): Nem írsz (2012.05.19. 13:48) X-23
  • Klark-Andy (törölt): Máté postás lettél? The Postman? (2011.11.02. 10:29) X-23
  • fire&water: A kedves és becsületes postásokat mindig áthelyezik más körzetbe. Az unszimpatikus és rosszkedvű n... (2010.10.22. 08:36) X-23
  • FeAnor: X-23!!!! (2010.10.08. 19:43) X-23
  • Klark-Andy (törölt): X-Women :) (2010.10.08. 18:28) X-23
  • Utolsó 20

visszatekintés meg ide is

2007.11.20. 12:09 | FeAnor | 4 komment

újra itt.ideje bepótolnom dolgokat.  a múlthetem elég stresszes volt és valahogy úgyéreztem nemcsak hogy a blogomra,de másra sem jutott elég időm,akkor mégis hova tünt. Momo biztos tudná a választ:p
no de egy kicsit a multhet esemenyeirol:
hetfőn volt egy fergeteges Hobo koncert,de sajnos lekéstük mindazonaltal csak hajnal fel5kor indultunk el a JATEbol,ahol megjegyezem, olyan 4ora korul hirtelen csakugy bezartak a pultok,pedig kolat akartam venni,no de mind1.
kedd estére volt hirdetve a karok közti ivó verseny,hát elmenetem,mert miért ne.
hogy csak párszóval foglaja  össze az egészet: egy fosrakéta volt az egész.lényegében a BTKról rohadtul kevesen voltunk,szar volt szervezés,mind a rendezvény szempontjából,mind a kari képviselet szempontjából.egy óra után le is léptünk,legalábbis én,meg az egyik srác,de rögtön rá jöhettem volna hogy szar lesz,mert egyetlen jófejismerőst nem láttam sehol,csak pár kép mutató és néhány picsa volt ott,de ez is elmult már.
a múlthéten volt egy kis kalamajka amitöl aztán meglehetősen ideges lettem és RÁtámadtam.
aztán,kiderült,hogy nagyon félre értett valamit a forrás úgyhogy oknálkül toltam le Őt,szóval sűrű bocsánat kérés és békülés lett belőle.
Tudnillik ugyanis,hogy vallottunk egymásnak,nevezhetnék az őszinteség pillanatának,amikois igyekztünk mindent elmondani a másiknak amit addig nem vagy máshogy.szóval ez egy előröl kezdés szerű és azóta nem is veszekedtünk jó formán semmennyire és ez jó vannak mégproblémáink,de megnyugtat,hogy mostmár Ő hisztizik és én leszoktam róla,legalábis igyekzetm és Ő is igyekszik.Úgyis mondhatnám kez7dnek rendbe jönni a dolgaink és egy majdnem teljesen szép hétvégét töltöttünk együtt Miskolcon.
Ám mindezek rovásásra elhanyagoltam a barátaimat,szóval elkell hesegetni a rózsín ködöt a szemről,hogy meglássak Rajtakivűl mást is.
bocs,főnök,igazan nem akarok ennyire elhatárolódni,nmtom mivan velem,igyekszem jól intézni ezután az ilyesmit,de nem értem magam se,mert a hétvégék csak úgy elszaladnak.
az azért is baj,mert mindjárt itt a vizsgaidőszak.
szarul vagyok.hova tűnik az időm?milesz vele,hogy nekem nem jut belőle elég?
csináltam "meez"-t mint az gondolo feltünt,nem jó semmire,de ell lehet vele ütni unalmas perceket két előadás között:) és amúgy nem is lett rossz,szerintem.
holnapután gólyabál lesz.már várom,mert Ő eljön Velem és nagyon szép báli ruhában,mára ennyit.nem tudok,nincs erőm.kicsit üres vagyok és jól esnek a szenvedős számok.
Ime itt egy amit már rég láttam és igazan nem is tudom mmi fogott meg benne,de nagyon teszik a szám is meg a klipp is.



Szeretnék bocsánatot kérni mindenkitől akit elhanyagoltam,mert nem tudom mi van velem.
Kicsit szét esős a az állagom és fáradt vagyok.bocsánat.igyekszem jóvá tenni.legalábbis ahogy sikerül.

Címkék: mars reg irtam televators volta

A bejegyzés trackback címe:

https://feanor.blog.hu/api/trackback/id/tr24235495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Useless-girl 2007.11.20. 18:18:51

Jééé, én pl. nem is tudtam erről a karok közti ivóversenyről... hm.
neked is feltűnt látom, hogy kicsúszik az idő a kezeink közül. épp hogy csak elkezdtük az egyetemet és tessék, mindjárt final vizsgák! ez felháborító! hol van már az az időm, amikor oviban vagy akár alsóban úgy tűnt, hogy az idő csak vánszorog? az elbliccelt alvások, a napköziben tanulással töltött órák, vagy a Dunaparton tett séták, fára mászások.... újra gyerek akarok lenni.... szar, hogy nem lehet. not fair...

jó gólyabáltottt, majd mesélj te is! :)

Useless-girl 2007.11.20. 18:24:30

ez itten lemaradt az előző kommentből:

NIN - Every day is exactly the same....

www.youtube.com/watch?v=QDCxSTsvEYY

(Egyik legkedvencebb számom tőlük.)

Useless-girl 2007.11.22. 21:24:19

no igen, a Closer is nagyon ott van. szavaznék a Perfect drugra, a We're in this together-re, a Terrible lie-ra és a Sinre is a nagykedvenc Right where it belong mellett. ;)
süti beállítások módosítása