FeÄnor blogja

nini, ez itt egy tündérdomb?! és csak az enyém? hát nem csodálatos?! remekül fogom itt érezni magam :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Meez 3D avatar avatars games

Utolsó kommentek

  • Klark-Andy (törölt): Nem írsz (2012.05.19. 13:48) X-23
  • Klark-Andy (törölt): Máté postás lettél? The Postman? (2011.11.02. 10:29) X-23
  • fire&water: A kedves és becsületes postásokat mindig áthelyezik más körzetbe. Az unszimpatikus és rosszkedvű n... (2010.10.22. 08:36) X-23
  • FeAnor: X-23!!!! (2010.10.08. 19:43) X-23
  • Klark-Andy (törölt): X-Women :) (2010.10.08. 18:28) X-23
  • Utolsó 20

...I'm a leaf in the wind...I'm a leaf in the wind...see how I soar...

2007.12.11. 17:31 | FeAnor | 7 komment

kezdjük csütörtökön. csütörtökön vizsgáztam Communication skills-ből,Sophieval.mar 3/4 oraval elotte ott voltam(csak a biztonsag kedveert es ismetelgettem,jól. Tomas(a Commication tanar),megint megvarattatott es negyed oraval kesobb kezdtuk,node annyi baj legyen.lenyeg,hogy 4est kaptam es a felevre is 4es lettem.jeeeeeeeee.delutan ossze vesztem kegyetlenul egy buli miatt amire aztan elmentem,mert ideges lettem ,hagyjuk az okokat annyialeg,hogy egyikunk se tudta normalisan kezelni a helyzetet,aminek a vege az lett vegulis,hogy merges voltam,de jol tudtam magam erzni,mert a kolibuliban ahol voltam volt sok ismeros es tenyleg jo volt,viszont  ő pedig bosszuból elment az egyik ismerőséhetz aki Ő nevében küldött sms-t nekem ami aztan megjobban felkaptam a vizet akkor,de reggel kifejezetten szomoruvoltam.csak azt nem értem,milyen érdekek hajtják azokat az embereket akik direkt szarnak bele más levesébébe.mi közük hozzá?mostmár mind1,de ez már a második nem egyező,de hasonló dolga volt az ilyen embereknek.
pénteken kicsit másnaposan be vánszorogtam az első előadásomra,de minek?mert ugyan olyan unalmas volt,mint mikor utoljára voltam. aztán haza is húztam a csíkot.mikor haza értem,otthon várt uncsim,ami meg lepett,de már rég nem láttam s folytattunk egy kis felületes beszélgetést,mert nekem se volt idom meg neki se.ugyanis ő munka utáni kikapcsolódás következett neki,mert mostaban munkara ata a fejét,sót pakol meg kartondobozokat farag,meg romlott túrót lapátol a tejgyárba:) kicsit irigylem,mert van ideje melozni.bar nekem is lenne egy normalis orarendem,hogy legyen normalis napszak amikor eltudnek vallalni egy muszakot:smajd csak ossze jon.
az este szomra a Replika feszt.-el folytatódott.jó kis hc estet csináltak.volt Cadavares, Superbutt,  Replika és Watch My Dying.ez utóbbi ugyan nem hc,de  azér jó volt.nem is kicsit. viszont a Replika kicsit hc-sitott a számain:) jó volt a koncert.viszont most hianyoltam először a hosszú hajam,mert úgyérzem számomra úgy teljesebb a tombolás:)no de majd kinő.amúgy velünk volt Anannász és Atti,meg Benjámin(László:) is megérkezett és röhögtünk sokat az aktív passzivitásán.persze az este nem telhetett el anélkül,hogy valaki meg ne próbált volna Rá nyomulni,annak ellneére persze,hogy ott vagyok a közelében,hát igen vannak ilyen pofátlan jelenségek,úgytűnik egyik Vasváry sem jobb a másiknál,mert ha kicsit arrébb megyek vagy nem vagyok ott akkor már azthisziknem is létezek:s mondjuk Neki ez költség kímélő,mert legalább nem piára költi a pénzét:)höhöhöhö,de az baj,hogy nem takarodnak a el az ilyen, és hasonló férgek miután hoztak egy italt, mikor már ott vagyok:( és nyalogatom az Ő szája belsejét:)végülis az este jól volt. a haz fele út már kevésbé,de ezt inkább nem részletezem. és most jőjön két szám a miket rongyá hallgattam az utóbbi pár napban.
|,,|WMD rulez |,,|

Fényérzékeny:



Nicht vor dem kind:


a hétvége és a hét többi részéről is irok,mert nem elhanyagolható:
no hát a szombat egy kis drámával kezdődött aztán jóra fordult és tök jó napunk volt,jó volt Vele lenni egész nap. este aztán talkoztam a Főnökkel a kisD nevezetű kocsma intézményben és mikulásnapi szivarra gyújtottunk ami teljesen jó volt bár nagyon ajánlottam mgamnak,hogy jót válasszak:)és diskuraltunk egy sör és egy gyömbér erejéig.közben volt alkalmunk meg szemlélni valami homokos ficsurt aki nagy volt a pofája,dicsekedett meg osztotta az észt,sőtt még nekünk is át szólt és olyna kemény volt,hogy valamit bveszóltak neki és sirrva erhonat:s noh erről ennyit. aztán le mentünk fáciba ahol aztán nem sokáig maradzunk,mert Ő fáradt volt és az arcüreg gyulladása is rátett az egész re úgy hogy Kornél elvtárs haza szállított minket.a vasárnap is jól telt viszonylag,csak elszarakodtam az időt sajnos és apám már bealudt mire haza értem,másnap meg lebaszott és nem adott pénztez teljesen jogos,mert igaza haza tolhattam volna kepem időben és dumalhatttam volna vele.tehát elhoztam annyi kaját amennyihez képem volt és most mondjuk ugy dietazom:) de nem is árt.hétfőn a búcsú könnyes volt és aranyos:)
szeretem.ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://feanor.blog.hu/api/trackback/id/tr66260600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verminaard 2007.12.13. 11:03:06

öhh?bár nem tudom a storyt, de más nevében smst irogatni, mindazon álltal h. ősi román szokás, még rettenetesen gyerekes is...szerintem

FeAnor 2007.12.13. 12:09:23

igazad van, igazabol en sem igazan ertem.en legalabbis mindig azon a velemenyen vagyok,ha ket embernek problemaja van akkor egymaskozt intezzek el,mert ha valaki ilyen modon szol bele azt csak egy kanal szar a levesbe,szoval gyerekek ne tegyetek ilyet foleg ne velem,mert meg magam sem tudom mit teszek....

Fonok 2007.12.14. 23:53:16

Megint idecsaphatnam mint taknyot a velemenyem. Nos... Orulok, hogy megeloztel betegsrac!
Annak kevesbe, hogy megint elvagyok mondva a hatam mogott mindenfele gennyladanak aki belepofazik a dolgokba jol... Koszonom betegsrac! Mostantol osztozunk eme cimen bizony ;*

Belya 2007.12.15. 14:55:51

Arra nem gondoltál kedvesem, hogy azért vagy elmondva minden gennyladanak,mert úgy is viselkedsz? Csodalkozol, hogy nem köszönök, mikor folyamatosan olvasom itt, hogy miket írsz Rólam. Eddig nem érdekelt, de mostmár abbahagyhatnád és megköszönném. De semmi közöd a kapcsolatunkhoz, vagy ha úgy érzed, hogy van, akkor legalább Mátéval személyesen oszd meg, ne úgy,hogy engem is bánts vele. Mert csak miattad még nem fogom nem olvasni, hogy mi történik Vele.

Orsolzka 2007.12.15. 16:17:49

Egyszer szappanoperát írok az életetekből, kb. 5000 részes lesz és lealázza a Barátok köztöt, én meg kegyetlenül meggazdagodom belőle :)

verminaard 2007.12.17. 10:22:41

Én nem pofázok bele, csak elmondom a véleményem :) az ingyen van! a tanácsért komoly pénzeket veszek fel :D

FeAnor 2007.12.19. 14:04:09

wow, ez az elso post, amihez a legtobb kommentet kaptam...lenyeg az,hogy mindenkinek hlalas vagyok a velemenyeert,de az ellensegesekedes nem vezet semmi jora...szoval eleg ahaborubol a blogomban,megmondam neki is es most neked is Fonok, az egymasrol valo velemenyetek inkabb csak nekem szemelyesn,mert az hogy rajtam menneke keresztul aaz enem adja.nem azt szeretnem,hogy joban legyetek,csak prioaljatok okoasbbak lenni,mert felesleges ez a dobalozas,mert mindkettotoknek vagyok amikor csak lehet
süti beállítások módosítása